Sörjer

Asså jag hade hoppas att jag skulle slippa göra det är, verkligen hoppats. Bett att jag skulle slippa ta detta tuffa beslut. Utsod så mycket smärta, så mycket blod. Härdade verkligen. Jag kämpade för dig. Men ändå var du tvungen att försvinna från mig.. min älskade navelpeircing !
Nu tänker jag sörja dig som fan. Jävla kropp helvete varför var du tvungen att stöta bort den för. Fanfanfan.
När jag får prova ta ett nytt hål så är det juh fan redan sommar och då måste jag ändå vänta till hösten. Fan suuug!
Annars var vistelsen i Västerås väligt trevlig , vi strosade omkring , träffade Jasmine, tog en fika, käkade stark mat. Väldigt trevligt sådär dagen före löning.
Imorgon blir det träna och för hoppningsvis så kommer jag få hämta min mobil imorgon också. Ja ni vilken dag säger jag bara. Det bästa av allt är att jag har fetaste sovmorgonen också!
på återseende 
/K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0