Sjuk.... igen

Varför kan jag inte bara få vara frisk? Var tvungen att svika skolan idag igen för att jag mådde riktigt apkasst, så fick komma hem och dö av lite och senare lämna in min mobil med spotify, shapeup, wordfeude och facebook på lagning... Så ni kan juh tänka er att just idag suger livet lite. Ah sen fick jag juh förståss också boka av min träning eftersom jag hade feber. Jävla pissbajskorv. Hade juh 15 fina bokningar som jag tänkte genomföra ... :(
Får helt enkelt glädjas åt det lilla, på lördags ska mina flickor komma hit och vi ska dreggla över Johnny Depp hela kvällen i ett " Johnny Deppmaraton". Lallallala!
Sen får jag förmodligen snart också besök av fröken Hagberg, och ,om han kommer ihåg, Mr Ekman.
Måste juh helt klart nämnas också att i veckan bokades den omtalade studentresan to fucking ITALIEN! Yeahyeahyeah, jag kan knappt vänta tills 20 juni då vi ska åka till solen och glassa i en helv vecka. Drar upp lite bilder på mobilen jag ligger inne med nu också
på återseende
/K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0