En tapper krigare

Då var det snart prov igen då. Otroligt roligt, not. Kunde inte direkt bry mig mindre om männsikans matspjälningssystem, känner inte alls att det tilltalar mig . 

Gjorde för övrigt något väldigt fult i skolan idag, jag köpte mig en liten pajbit i kiosken som dom värmde på i mikron och gjorde en liten sallad till. Kors i taket. Dock var det bara fult att sitta aoch äta den mitt i elevhallen, den hörde liksom inte hemma där bland alla mackor och chokladbollar. Värt att prova var det i alla fall ;)
Känner att jag egentligen skulle kunna skita i att uppdatera bloggen, men vad gör man inte för att slippa plugga. Tog till och med lite bilder på min otroliga ostyrdhet som jag så gärna delar med mig av !
På återseende
/K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0