För det har jag läst i solotidningen så det är sant

En ganska välbekant fras när jag läst min solotining rakt igenom , upp och ner, in och ut. Tycker att det brukar stå en hel del roliga saker där. Men sen blir det ganska roligt när jag helt plötsligt kan komma på mig själv att citera något som jag läst i min tidining. Jag vet inte ens om att jag lägger det på minnet men det gör jag tydigen.
Bara random fakta sådär. Aja vad händer annars? Jo , jag pluggar och pluggar , det känns som om det är det ända jag gör ... åter igen blir jag jättetrött på den här jävla fysiken ƒ ß β Ω ≈... lallallaaaa. Pallar inte min jäva lata lärare som bara rackar på oss massa uppgifter hela tiden, det handlar om att han inte orkar göra någon egen uppgift , utan låter oss göra dom i boken "för vår egen skull". Nej du snart kommer jag råka säga något elak om honom och sedan till honom så nu mpste vi sluta upp! 

Patrik min vän tycker att jag inte skriver några snälla saker om honom på facebook eller bloggen som jag gör om mina andra vänner, så jag kan väl ge honom lite uppmärksamhet här då ;) Patrik du är en underbar person och fin person. Du kan  verkligen göra mig glad och du får aldrig känna dig bortglömd.

På återseende
/K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0