Black Sheep

Så sitter man här igen .. Dunkar Black Sheep med Metric, kanonlåt och alla som sett Scott Pilgrim vs The world (världens bästa film!!!!) har hört den. Det är först nu jag börjat tänka på texten vilket gjorde låten 1002283282 gånger bättre än den redan var. Drar upp en länk till låten också, vet att alla kanske inte känner igen låten by title, http://www.youtube.com/watch?v=-jMruFHTwrY
För min nördighets skull drar jag också upp liten snutt av texten också (a)
"Hello again, friend of a friend
I knew you when
Our common goal was waiting for the world to end
Now that the truth is just a rule that you can bend
You crack the whip
Shape-shift and trick
The past again

I'll send you my love on a wire
Lift you up every time
Everyone, ooh
Pulls away, ooh
From you"

Nu när jag ändå håller på kan jag passa på att förklara varför jag har så mycket låttexter på min blogg. Jag älskar verkligen musik , därav "allt du ser är vackert och allt du hör är musik" (ska göra om designen så att den meningen syns bättre). Det går verkligen inte en enda dag utan att jag kommer i kontakt med mina hörlurar eller utan att jag dunkar min favoritmusik i datorn. Musiken är verkligen en del av mig, och ibland kan jag bara uttrycka mig igenom den. Musiken kan hjälpa mig sätta ord på känslor, det är verkligen svårt att beskriva och ni får ursäkta mig om jag blir rörig och osammanhängade. Men det är så mycket. I'm simply born in a boombox. 

På återseende 
/K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0